Tulostetarrat Leikkuritarrat Heijastintarrat Etikettitarrat 3D / linssitarrat Kaksipuoleiset tarrat Lattiatarrat Magneettitarrat Sisustustarrat Laite- ja merkintatarrat Mainostarrat Ajoneuvoteippaukset Ikkunateippaukset
Tutustu alla olevaan tuotetarjontaamme. Kysy meiltä myös muita tarratuotteita! >Pyydä tarjous!
Käytetään usemmiten, kun tarvitaan samaan tarraan usempaa variä tai paljon pientä tekstiä. Tarrat sopivat mainiosti lyhyt tai pitkäaikaiseen mainontaan tai merkintään. Tilaamasi tarra voi olla haluamasi kokoinen ja muotoinen. Tarra voi olla laminoitu tai laminoimaton. Laminoitu tarra kestää kevyen hankauksen ja UV-valon aiheuttaman rasituksen usean vuoden. Laminoimattoman tarran suositeltava ulkokäyttöikä on noin vuosi. Tarra soveltuu muun muassa ajoneuvoihin, opasteisiin, ikkunoihin, erilaiseen laite ja tuote merkintään ja mainontaan.
Takaisin ylösKysy tarjous!

Leikkuritarralla tehdään esimerkiksi irralliset kirjaimet ja numerot. Liimaus tehdään siirtokalvon avulla, joten kirjaimia ei tarvitse yksikerrallaan liimata. Tarra soveltuu muun muassa ajoneuvomerkintöihin, opasteisiin, ikkunoihin ja erilaisiin somistuksiin. Ulkokäyttöiältään jopa 8 vuotta kestävä, erittäin monikäyttöinen polymeeritarra. Tarra on erittäin ohut ja siinä on pysyvä liuotinpohjainen akryyliliima. Lukuisat värivaihtoehdot ja korkea kalvon laatu mahdollistavat tarran käytön monissa eri kohteissa.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Heijastintarrat ovat erinomaisen tehokkaita, kun valo osuu niihin. Me kaikki tiedämme, miltä liikennemerkki näyttää autojen valoissa. Samalla tavalla heijastaa valoja myös teidän mainostarranne. Heijastintarrat ovat kalliimpia, jonka takia suosittelemme, että laitatte heijastintarrat sellaisiin paikkoihin, jossa niihin osuvat valot.
Suosituimmat käyttökohteet ovat www-osoitteet autojen takaosissa, puhelinnumerot ja muu tieto autoissa tai kylteissä. Heijastintarrat saatavana lähes kaikissa perusväreissä.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Etikettitarroilla on helppoa merkitä tuotteita, kansioita, laatikoita, toimistokoneita yms.Etikettitarrat jakautuvat lähinnä kolmen valmistusteknologian mukaan:
- Digitaalipaino – etiketit tulostetaan väriprintterillä ja sen jälkeen kone leikkaa ne haluttuun kokoon.
- Silkkipaino – tämä menetelmä mahdollistaa laadukkaampien värien käytön (kultainen, hopeinen, kimaltavat, raaputettavat jne.). Lisäksi ovat silkkipainossa käytettävät värit digitaalipainovärejä kestävämpiä.
- Termopaino – termopainettuja etikettejä käytetään lähinnä erittäin suurissa määrissä. Ne ovat pääasiallisesti tuote-etikettejä, joiden ainoa tarkoitus on tiedottaa kuluttajia. Nämä tarrat ovat yksivärisiä ja tummuvat ajan mittaan.
Takaisin ylösKysy tarjous!
3D-tarroja käytetään tuotteissa tai paikoissa joihin halutaan kiinnittää erityistä huomiota. Nämä tarrat ovat hyvännäköisiä ja erottuvat olennaisesti tavallisista tarroista. 3D-tarrojen valmistukseen käytetään nestemäistä ainetta polyuretaania. Valmistuksessa tämä aine valuu tarran reunoihin asti ja sen jälkeen tarrat laitetaan lämpökaappiin, jossa nestemäinen aine jähmettyy ja tarra saa lopullisen muotonsa. Linssitarrojen valmistus on käsityötä ja sen takia ovat niiden hinnat tavallisiin tarroihin verrattuna korkeampia. Korkeammat hinnat ovat hyväksyttäviä, koska yleensä linssitarrat laitetaan satoja kertoja kalliimpiin tuotteisiin.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Kaksipuolisia tarroja on järkevä tilata, kun ollaan tekemisissä suurien määrien kanssa ja tarran pitää näkyä molemmalta puolelta. Kaksipuolisen tarran molempien puolten (sisä- ja ulkopuoli) ulkonäkö ei pidä olla välttämättä sama. Saman tuloksen voi saavuttaa myös siten, että tarrat liimataan lasiin eri puolilta kohdakkain. Tässä tapauksessa tarvitaan kuitenkin kaksi kertaa enemmän työtä ja lopputulos ei kuitenkaan ole haluttu. 10 – 20 kaksipuolisen tarran tilaaminen saattaa olla melko arvokasta. Sen takia suosittelemme, että käyttäisitte tätä ratkaisua vain silloin, kun isompia määriä tarvitaan.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Lattiamainontaa pidetään yhtenä tehokkaimmista kaupan medioista. Se saa kulkijat hidastamaan askeleitaan. Lattiatarra antaa suunnittelijalle mahdollisuuden opastaa, ilostuttaa, yllättää ja kiinnittää kulkijan huomion täydellisesti. Lattioiden hyödyntäminen on nerokkaan yksinkertainen tapa myynnin edistämiseen ja asiakkaiden opastamiseen. Lattiatarrojen erikoisuus tavallisiin tarroihin verrattuna on paksu ja kestävä laminaattipinta. Laadukkaalle ja kestävälle lattiatarralle painettu viestisi huomataan varmasti.
Lattiatarrat kestävät vaikeitakin olosuhteita kuten kuraa, hankausta jne. Lattialle liimattavia tarroja kuin muitakin saa myös helposti irroitettavina tarroina ja leikattuna eri muotoihin. Pääasialliset käyttökohteet: kauppakeskukset, urheiluklubit, urheiluhallit, elokuvateatterit, hotellit yms. Eli ne paikat jossa on aina paljon väkeä ja mainonta tehoaa. Näyttävät mainostarrat tuovat runsaasti uusia asiakkaita.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Magneettitarra on pehmeätä magneettikumia, johon liimataan teidän haluamanne kuvat, logot tai tekstit.
Magneettitarrat voi poistaa ja laittaa halutessaan takaisin. Magneettitarroja käyttävät nykyään paljot taksi- ja linja-autoyhtiöt. Magneettitarrat sopivat erinomaisesti myös kampanjamainontaan. Niillä voi välittää esimerkiksi tietoa tarjoushinnoista tai muuta ajoittain muuttuvaa informaatiota. Edellytyksenä on tietysti metallipintojen käyttömahdollisuus. Magneettitarramateriaali valmistetaan rullamateriaalina, jonka leveys on 60 cm, joka on otettava huomioon tilausta tehdessä.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Sisustustarroilla helposti ja edullisesti uutta ilmettä kotiisi. Tarrat soveltuvat maalattuihin kipsilevyseiniin, asunnon välioviin, lasipintoihin, metallipintoihin ja sileisiin laattoihin. Sisustustarrat voidaan kiinnittää myös kosteisiin tiloihin. Mikäli kiinnität sisustustarran laatan päälle niin leikkaa terävällä veitsellä sisustustarra saumojen kohdalta auki ja poista se, siten saat lopputuloksesta huolitellun näköisen.
Pienen vaivannäön jälkeen kotisi näyttää entistä paremmalta.
Sisustustarroilla saat helposti uutta ilmettä yrityksesi sisätiloihin.
Näyttävät tilat lisäävät työviihtyvyyttä ja jäävät positiivisesti asiakkaiden mieleen.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Tarrat sopivat mainiosti lyhyt tai pitkäaikaiseen merkintään.
Tilaamasi tarra voi olla haluamasi kokoinen ja muotoinen.
Tarra voi olla laminoitu tai laminoimaton.
Laminoitu tarra kestää kevyen hankauksen ja UV-valon aiheuttaman rasituksen usean vuoden.
Laminoimattoman tarran suositeltava ulkokäyttöikä on noin vuosi, mutta sisätiloissa tarra kestää jopa 4 vuotta.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Tarjoamme laajan valikoiman erilaisia tarramateriaaleja, joista löytyvät sopivat tuotteet kaikkiin tarpeisiin.
Kaikenkokoiset tarrat isot ja pienet erät.
Tarrat ja erilaiset teippaukset joko muotoonleikattuna tai tulostettuna ja laminoituna.
Autamme myös tarran suunnittelussa.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Autotarrojen valmistuksessa ei ole merkillisiä rajoja. Ajoneuvo voidaan myös peittää 100% tarrakalvolla, eli siis muuttaa auton väritys kokonaan. Voidaan myös käyttää yksinkertaisempaa muotoilua ja peittää auto osittain. Toistaiseksi vielä suosituinta ja kustannustehokkainta on teipata esim. yrityksen logo, yhteistiedot ja mahdollinen slogan. Suosittelemme, että harkitsette mainoksenne muotoilua jo valmiiksi, mitä haluatte asiakkaillenne sanoa.

Takaisin ylösKysy tarjous!
Lähes kaikki yritykset ovat hyödyntäneet ikkuna pinta-alaa mainostuksessa. Lasipinnat voidaan teipata joko hillitysti tai halutessaan yksinkertaisesti peittää kalvolla. Laittaa niihin logoja / kuvioita, samoin kuin käyttää tulostettuja kalvoja tai värillisestä kalvosta leikattuja kuvioita. Sisätilojen tyylittelyyn on useita mahdollisuuksia. Yksi niistä on tarrakalvojen käyttö. Tarrakalvoja käytetään useimmiten sisätilojen lasipinnoissa näköesteenä, mainostarkoituksessa tai vaikka sisustus tarkoituksessa.
Takaisin ylösKysy tarjous!
Tarjouksen voit kysyä sähköpostilla osoitteesta:
asiakaspalvelu@tarrat24.fi tai tarjouksen pyynti lomakkeella
täältä.
Tämän sivun tuotteista voit ostaa helposti tarrat omalla tekstillä. Tuote tarkoitettu palvelemaan yksittäisten tarroje ja pienten erien tarvitsevia asiakkaita. Isommissa erissä kysy tarjous.